Saturday, September 11, 2010

Sara Bökwall goes Cyberpyssel




Jag har i helgen deltagit i en Cyberpysseltävling på pärlforumet Pärlguiden. Kul! Jag funderade först på att lämna walk over när temat presenterades, men kunde sen ändå inte låta bli att göra ett försök. Temat var att tolka en bild på den vackra blomman Celosia argentea, kanske mer känd som tuppkam.

Jag deltar med två bidrag, ett halsband och ett par örhängen. Det är bara medlemmar på Pärlguiden som kan rösta, men eftersom jag blev ganska nöjd med mina skapelser vill jag också visa upp dem här. På tal om tävlingar, glöm förresten inte att delta i min utlottning av halsbandet Spirit!

3 comments:

  1. Good for you att du inte hoppade av tävlingen - nu får dom andra deltagarna se upp för jag tror vi har vinnaren här!! Supertufft!! Kram Helena

    ReplyDelete
  2. Jösses vilket häftigt halsband!!!
    Tycker att du har lyckats att fånga karaktären hos en tuppkam hur bra som helst. Tror det är de där snygga avlånga metallmellandelarna som gör det. Fin färgsättning också!!
    /Ullis

    ReplyDelete
  3. Tack, Ullis! Ja, det var faktiskt just de mellandelarna som gav mig idén! Halsbandet är ännu snyggare på, det faller så snyggt! Lite svårt att få fram hur fylligt det är när det ligger platt...

    ReplyDelete